9 Ağustos 2010 Pazartesi

MOR GAZİNO


Zaman geçiyordu ben günlük işlerimle uğraşıyordum.Yine bir bahar gelmişti ben yine Perpignan'daydım.Zaman zaman arkadaşlarla konuşuyorduk msnden, facebookdan.O sıra hepbirlikte Alanya'ya gideceklerdi banada haber verdiler.Bende Fransa'da olduğumu söledim.Daha sonra onlar gitmişler ve bir minibüs kiralamışlar,dört gün çok eğlenmişler.Fotoğraflarını bana yolladılar.Bunu görünce çok imrendim 'keşke bende gidebilseydim' dedim .
       Yurda döndüğümde yine koşturmaca günlerim başlamıştı.Rutin işler yakamı bırakmıyordu.Tabii en çok işimde bilgisayar başında Müge ile zaman geçirmekti.Sabah üçlere dörtlere kadar oturmak zorunda kalıyordum.Birgün facebooka fotoğraf eklerken Halim canlı sohbette resimlerimin çok güzel olduğundan bahsetti.Biraz sohbet ettik.Bana iltifatlar etmeğe başladı.İşte çok güzel göründüğümü ,hala bana aşık olduğunu falan söedi.Bense teşekkür ederek böle şeyler sölememesi gerektiğini,benim evli,onun evli olduğunu hatırlattım.Fakat bu arada iltifat ve beğenilmek hoşuma gitmişti.Zaman içinde benimle yakaladığında sık sık sohbet etmeğe başlamıştı.Bende sürekli bilgisayar başında olduğumdan sıkılıyordum birileriyle canlı konuşmak pek hoşuma gitmişti.Bir gün baktım facede ilişkisi var yazıyordu.Aslında aramızda hiç bir şey olmamasına rağmen üzülmüştüm.Hatta tebrik ettim,oda teşekkür etti.Daha sonraki günlerde msn adresimi istedi ve bazen çevrimiçi oluyordu o zaman biraz konuşuyorduk.Bir gece geç saatteydi beni yakaladı.Benimle daha neşeli ,daha rahat yazıyordu.Eski günlerden konuşmaya başladı.Eski günler çocukluk yıllarımızdı.Ben ilkokula başladığımda bir erkek öğretmenim vardı zaman içinde adamın sapık olduğunu anladım ve aileme bildirdim.Ailem ivedilikle beni başka okula ve ablamın arkadaşı olan yeni mezun bir bayan öğretmene verdi.İkinci sınıfı evimize uzak bir okulda ,öğretmenimle birlikte giderek tamamladım .Halim 'de aynı sınıftaydı,ancak benden dokuz ay küçüktü.Okula küçük başlamıştı.Birgül öğretmenimiz bizi yanyana götürüp getirirdi.Bana işte dedi ilk aşkım sensin sana o yıllarda aşık oldum.Birgül öğretmen Halim sana Gül'ü alacağım dermiş,sizi evlendireceğim diyormuş.Bunları pek hatırlamıyorum.Aynı yılın yaz aylarında oturduğumuz kasabada havuzlu bir park ve ortasında bir çay bahçesi vardı.Yaz aylarının akşamları ailecek gidilirdi oraya.Halim beni gelip evden bisikleti ile alıyormuş ve o gazinoya gazoz içmeye götürüyormuş.Bunu da pek hatırlayamıyorum.Tabii çok küçüktük.Hatta annesi ekstra harçlık verirmiş beni götüreceği için.Beni de hala bisikletinle götürdüğün kız diye hatırlar.O yıl Mart ayında babam vefat etti.Ben ailenin teknekazıntısıydım.Sekiz yaşında yetim kaldım.Babam emekli albaydı.Ölümün ne demek olduğunu pek anlıyamamıştım.23 Nisan'da sınıfın en gösterişli kızı olduğum için Pamuk Prenses yapacaklardı beni,fakat babam vefat edince katılamadım törene .Etrafımdada yedi cüceler olacaktı.Birgül öğretmen cüceleri seçecekken Halim'de benim yanımda cüce olmak istemiş ancak boyu uzun gelince seçmemiş öğretmen.Çok kızmış gidip saçlarını sıfır numaraya vurdurmuş belki boyum kısalır diye.Daha sonra bu resmi yolladı bana faceden.Daha sonraki yıl Birgül öğretmenin tayini çıktı.Bizde eski okulumuza geri gittik.Ancak bu sefer aynı sınıfta değildik.
          O gece bunları konuşup durduk,daha sonra çakırkeyif olduğunu fark ettim böle olunca daha rahat açılabiliyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder